wtorek, 21 sierpnia 2012

#O autorce

TEN BLOG JEST TYLKO NA POTRZEBY MENU! ! !

Autorka blogu patelnia-widelec to 15letnia Daria.
Tak, mam na imię Daria i mam 15 lat. Mam ponad 1.75 cm wzrostu, zielone oczy i rude włosy, tak farbowałam je. Idę teraz do trzeciej gimnazjum, nie będę zdradzała z jakiego miasta jestem. Przynajmniej z miejscem zamieszkania chcę być anonimowa. Mogę powiedzieć tyle, że jestem z Mazowsza :3.
Uwielbiam pisać opowiadania i słuchać muzyki. Planuję iść na studia dziennikarskie. Ludzie, czytający ten blog mówią, że opowiadania są świetne i mam talent. Sama nie wiem czy to prawda. Lubię pisać głównie dwa typy opowiadań: fan fiction i te bardziej rzeczywiste, to opowiadanie jest połączeniem obydwóch rodzai. Och, chyba się wygadałam. Podobno mam bujną wyobraźnię z tym rzeczywiście się zgodzę. Uwielbiam wymyślać najróżniejsze historie. 
Lubię każdy rodzaj muzyki, rap, rock, pop. Zazwyczaj słucham tego co leci na Vivie i czy w radiu. 
W szkole nie jestem prymuską, wręcz przeciwnie. Jadę an samych dwójkach i trójkach. Szok? Z Polskiego mam trójkę, ale co tam Was będę zanudzała ocenami. 
Hm... teraz coś o moim charakterze. Jestem wredna, ot co. Czasem chamska, ale mam znajomych to chyba najważniejsze : D. Jeśli ktoś mnie nie lubi, nie narzucam się, jak mnie zechce poznać z wielką chęcią, chyba, że ja tej osoby nie lubię, to inna sprawa. Wtedy podchodzę z dystansem. Pamiętam jak mi kiedyś koleżanka powiedziała "Wiesz... jesteś fajna. Myślałam, że *imię mojego wroga :3* ma rację do tego, że jesteś beznadziejna i chamska, ale jeśli się Ciebie pozna to masz zajebisty charakter, masz na wszystko wyjebane i wszystko Cię cieszy". Pozdrawiam zresztą tą dziewczynę, też ją lubię. Ten cytat nie jest napisany słowo w słowo, ale mniej więcej leciało jakoś tak c : .
Więc jeśli chcesz mnie poznać bliżej proszę bardzo, ja nie gryzę :3. Bluzgam jak szewc :D. Kiedyś paliłam, teraz to robię jak ktoś poczęstuje z piciem tak samo :). Nie, nie udaję w ten sposób dorosłej, więc darujcie sobie pouczenia ;3.
Teraz się zdradzę pewnie kim jestem, ale trudno się mówi. 
Podaję Wam teraz mój numer gadu.
 Jeśli macie jakieś pytania, porady albo propozycję na jakąś zmianę, czekam :). Jeśli będę niedostępna, piszcie śmiało, bo jestem często na niewidocznym :)

9433224

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz